Levering bij pakketpunt vanaf 15€ aan aankopen

Veelgestelde vragen

Ik wil een klantaccount aanmaken

Om uw account aan te maken, zo makkelijk!

Neem een kijkje in de rubriek «MIJN ACCOUNT» bovenaan de pagina.

Altijd toegankelijk, met uw account kunt u:

Ik wil een bestelling volgen

Bestellingen die vóór 11:00 uur zijn geplaatst, worden op dezelfde dag verzonden.

Nadat uw bestelling is ontvangen en goedgekeurd ontvangt u een bestelbevestiging per e-mail 'uw bestelling wordt verwerkt'.

U kunt vervolgens de status van de levering volgen met de per e-mail ontvangen traceercode.

Deze informatie is ook beschikbaar in uw account
rubriek 'mijn bestellingen'
of rechtstreeks bij de bezorgdienst:

Ik wil mijn bezorggegevens wijzigen

Ik wil een product retourneren

GARANTIE

De garantie Niet-Goed-Geld-Terug
De klant beschikt over een herroepingstermijn van 15 werkdagen te rekenen vanaf ontvangst van het product om het te retourneren en de reeds betaalde bedragen terugbetaald te krijgen.

Het artikel dient in nieuwe staat worden teruggestuurd, in de originele verpakking en vergezeld van de factuur naar VIDEO HOME SHOPPING.

Artikelen die onvolledig zijn geretourneerd, kapot, beschadigd, gebruikt of vuil zijn, kunnen niet worden geretourneerd.

Het geretourneerde artikel wordt binnen maximaal 30 dagen na ontvangst door VIDEO HOME SHOPPING terugbetaald aan de klant.

U kunt uw geretourneerde bestelling ruilen of terugbetaald krijgen

De verzendkosten zijn voor rekening van de klant behalve in geval van gebreken aan het product waar binnen 15 dagen op gewezen is.

Retouradres
CIE EUROPE
Rue des frères lumières
59160 LOMME

Ik wil de 5€ korting gebruiken van mijn aanmelding voor de Nieuwsbrief

Bij aanmelding voor de Nieuwsbrief ontvangt u een persoonlijke kortingscode (controleer uw SPAM of junkmail)

U kunt de code invoeren nadat u uw bestelling heeft geplaats ( vanaf 30€ aan aankopen)

Ik heb een vraag over mijn Compactor

> Kan de binnenste vacuümzak worden vervangen?
Als het beschadigd is kan het vervangen worden dankzij onze exclusieve techniek, neem hiervoor contact op met < href="/contact.html">onze Klantenservice

> Hoeveel keer kan een Compactor gebruikt worden?
Uw Compactor kan zo vaak gebruikt worden als u wenst, mits u zich houdt aan de gebruiksaanwijzing.

> Wat te doen bij het kwijtraken van de schuiver van de sluiting?
U kunt de zak met de hand sluiten, maar de sluiting sluit beter met een schuiver, beschikbaar hier op de site

> Wat is het maximale pakvolume van een Compactor?
Gelieve altijd wat ruimte over te laten (20 cm aprox.) om het sluiten voor compressie te vergemakkelijken.

> Hoe open ik mijn Compactor ls hij eenmaal gecomprimeerd is?
Om uw linnengoed eruit te halen, trekt u de uiteinden van de zak op de hoogte van de rits uit elkaar.

> Welke kledingstukken zijn het meest geschikt om op te opbergen in een Compactor?
De Compactor is ideaal om dekbedden, kussens of winterkleding op te bergen in de keinste ruimtes.

> Kunnen jassen of pakken in een Compactor worden opgeborgen?
Afgeraden. Ze kunnen heel erg kreukelen.

> Kan een Compactor voor onbepaalde tijd gecomprimeerd blijven?
U kunt de opgeborgen kedingstukken eventueel elke 6 maanden luchten voor ze opnieuw te comprimeren.

> Wat is de juiste manier om mijn Compactor et dragen?
Wij raden u aan om uw Compactor met 2 handen te dragen en aan de 2 hengsels vast te houden.

> Verslijten kledingstukken die in de Compactor opgeborgen zitten?
Nee, wij raden u slechts aan om alles goed te vouwen voor het comprimeren om kreukels te verminderen.

Ik heb een vraag over mijn Bestlock systeem

> Wat zijn de voordelen van het Bestlock systeem?
Naast de kwaliteit van de gebruikte materialen en de aandacht voor de afwerking, zit de meerwaarde van Bestlock hem in de kwartslag vergrendeling. Een eigen technologie die de installatie vereenvoudigt en het verschil maakt!

> Op welke oppervlakten kan ik mijn Bestlock installeren?
Op elk glad oppervlak zoals tegels, glas, spiegel of metaal. Voor langdurige hechting, reinigt u goed het oppervlak waarop u uw Bestlock installeert en let u op de maximale draagkracht aangegeven op de verpakking.

> Hoelang blijft mijn Bestlock vast zitten?
Als het gekozen oppervlak perfect glad is en u ons advies opvolgt, kan uw Bestlock jarenlang blijven zitten.

> Kan ik mijn Bestlock verplaatsen?
U kunt uw Bestlock altijd verplaatsen mits u de montage handleiding volgt.

> Hoe onderhoud ik mijn Bestlock?
Verwijder de zuignap en maak deze schoon met een zachte doek of een vochtige spons. Wacht tot de nap droog is om opnieuw te plaatsen.

> Is het nodig om de zuignap te bevochtigen alvorens installatie?
Nee, de zuignap dient goed droog te zijn zodat hij goed hecht tijdens het installeren.

> Kan mijn Bestlock in een vochtige ruimte of douche worden geïnstalleerd?
Geen probleem, alle Bestlock series zijn waterbestendig en gegarandeerd roestvrij.

Ik wil contact opnemen met de klantenservice

De klantenservice is beschikbaar :

- Per telefoon op +33 (0)3 20 00 79 51
Van maandag tot vrijdag tussen 09:00 en 13:00 (feestdagen gesloten)

- Per mail : contactformulier
Van maandag tot vrijdag tussen 09:00 en 13:00 (feestdagen gesloten)

Door verder te gaan met uw navigatie op deze site, accepteert u het gebruik van cookies of andere tracers. Meer informatie gebruiksaanwijzing aannemen
Sluiten
Welkom

Meld u aan om vooraf onze privilege-aanbiedingen te ontvangen, deel te nemen aan onze privéverkopen en nieuwe collecties te ontdekken!
En ontvang bovendien voor elke aanmelding …

5aangeboden

op uw eerste bestelling van minimaal 30€!

E-mail*
Captcha